مشاور تبلیغاتی
شاه کلید رشد و موفقیت شماست
مشاور تبلیغاتی
شاه کلید رشد و موفقیت شماست
دوستان عزیز و مدیران محترم شرکتها وبرندهای کوچک و بزرگ، خود به خوبی از اهمیت فعالیت در فضای مجازی و تبلیغاتی و یا دیجیتال مارکتینگ آگاه هستید. با توجه به این مطلب که فضای کسب و کار در ایران هم با شتاب از حالت سنتی به سمت فضای آنلاین در حرکت است و طبعاً روند داد و ستد در حال تغییر است روز به روز نیاز به داشتن مشاور تبلیغاتی بیشتر حس می شود.
در دنیای آنلاین تنوع و تکثربا تبلیغهای گوناگون، فضایی شلوغ و پرسروصدا به وجود آورده است که حتی برای ورود به آن هم نیاز به مشاور یا کارشناس الزامی است چه برسد که بخواهیم در این فضا تبلیغات هم داشته باشیم وتبلیغاتمان مؤثر هم باشد و با خود مشتری بیاورد .
بنابراین دیگر نیاز به داشتن مشاور تبلیغاتی امری واجب است که جای بحثی نمی گذارد. بنابراین به این سؤال جواب دادیم که چرا باید مشاور یا مدیر تبلیغاتی داشته باشیم .
اما وظایف مشاور یا مدیر تبلیغاتی چیست ؟
درابتدا یک مشاور تبلیغاتی باید مسلط به دانش روز تبلیغات باشد و با آشنایی با فضای آنلاین بتواند جمعیت هدف تبلیغ را شناسایی کند و با تولید محتوای متناسب با جمعیت هدف به قول معروف به هدف بزند ودلایلی مطرح کند که مخاطب به طور کلی تفاوت محصول را متوجه بشود و در نهایت مبادرت به خرید محصول کند.
البته لازم به توضیح است که تبلیغات دو نوع کلی دارد. یک دستهای از تبلیغاتی که با هدف جذب سریع و آنیِ مخاطب انجام میشود و دوم دستهای از تبلیغات که در طول زمان جواب میدهد.
نکته قابل توجه
امروزه با وجود اینترنت وفضای باز اطلاعات، دانش مشتریان بالا رفته و نکتهبینتر شدهاند به همین خاطر باید راهکاری مناسب اندیشید تا توان رقابت با دیگران حفظ شود و این یکی دیگر از وظایف مشاور تبلیغاتی است.