در هـیـچ صـورت و هـیـچ حـالـت و هـیـج شـکـل و هـیـچ مـوقـعـیـتی، از گــروه گـــات دروغ نـخـواهـیـد شـنـیـد. ایـن اولـیـن و مـهـمـتـریـن قـانـون اخـلاقـی در گـــات اسـت.
گروه گـــات حامی و پشتیبانِ تبلیغاتیِ مشتریان که نه، مخاطبانِ خود است. به همین خاطر در هر شرایطی بدون در نظر گرفتن سود و ضرر مالی خود را موظف به حمایت فکری مخاطبانش می داند.
گروه گــات در تحویل به موقع پروژه ها و حفظ کیفیتی که قولش را داده است مسئول است و به طور مداوم روی مسئولیت هایش نظارت دارد
تیزر تبلیغاتی یا موشن گرافیک؟
موشن گرافیک با کاراکتر یا بدون کاراکتر؟
عکاسی زمینه سفید یا عکاسی چیدمان؟
تیزر تبلیغاتی با چه تجهیزاتی؟
تبلیغ یا ضدتبلیغ؟
اینستاگرام یا وبسایت؟
چه زمانی تبلیغ کنیم؟
چه محتوایی رو کجا پخش کنیم؟
برای کدام جامعه مخاطبین تبلیغ کنیم؟
چند درصد از بودجه برای تولید محتوا و چند درصد برای پخش محتوا؟
«با شماره گات تماس بگیرید، یا پیام واتساپی بدهید، یا اصلاً به دفتر گات بیایید تا درباره ی این سؤالات و خیلی سؤالاتِ دیگر گپِ تبلیغاتی بزنیم، به صرف یک فنجان قهوه»